top of page
Latin America

תקנון החברה

אנו מודים לך שבחרת/ה להצטרף לטיול שאורגן על ידי משרדנו. בהתאם להוראות משרד המסחר והתעשייה והארגון להגנת הצרכן אנו מחויבים בגילוי נאות לגבי התנאים , המחיר והשירותים אשר הוזמנו עבורכם לכם ושתמורתם שולמה על ידכם. אנו מבקשים מכם להקדיש זמן , לקרוא ולהבין את התנאים המצוינים בהמשך. 

תנאים כלליים:
תכנון הטיול נעשה על בסיס הידע והניסיון שצברנו במדינות הטיול, אולם הפתעות ותקלות לא צפויות עלולות להתרחש מעת לעת, כתוצאה מפגעי מזג אויר, שביתות, תנאים ואירועים בלתי צפויים במדינות הביקור או בישראל (מלחמה/מבצע צבאית) ,לאור זאת, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבצע שינויים בתוכנית הטיול, ומבטיחים שנעשה כמיטב יכולתנו על מנת לא לפגוע בעיקרי התוכנית.
תשלום המקדמה או עצם השתתפותו של המטייל בטיול או בחלק ממנו מהווה את הסכמתו המלאה של המטייל לכל התנאים המפורטים בהמשך כפוף לעדכונים שיימסרו עד למועד היציאה.

הגדרות:

אכסון:
דרגת בתי המלון וסוגי החדר מוגדרים מראש בתוכנית הטיול. 
הלינה בחדרים זוגיים עם שירותים צמודים אלא אם כן מצוין אחרת בתוכנית.  נוהל כניסה ויציאה בבתי המלון הינו על פי הכללים המקובלים בעולם -  קבלת החדר לא לפני השעה 14:00 ופינוי החדר עד 12:00. נוסעים המגיעים בשעה מוקדמת בבוקר ומעוניינים לקבל חדר לפני המועד המקובל, עליהם להזמין לילה נוסף קודם הגעתם תמורת תשלום נוסף. שעות הכניסה והיציאה מבתי המלון אינם בתחום אחריותנו. 
דירוג בתי המלון הינו על פי תקן הרשויות המוסמכות במדינת היעד. חדר זוגי הינו חדר עם מיטה זוגית אחת או עם שתי מיטות יחיד. 
במקרה בקשת אכסון של 3 בחדר, החדר יהיה זוגי אליו תוכנס מיטה נוספת, תיתכן מתקפלת. במקרה ובית המלון המוזמן מלא, החברה שומרת על זכותה להסדיר מלון חלופי ברמה דומה. בחלק מיעדי אמריקה הלטינית ובמזרח הרחוק, ניתן לצפות לבתי מלון ורמת שירותים נמוכה מהמקובל בעולם המערבי. קורה ורמת החדרים באותו מלון אינה אחידה. חלק מבתי המלון מספקים מיטות נפרדות בלבד. לא תמיד ניתן להבטיח קבלת מיטה זוגית. אין המארגנים אחראים להפרעות כתוצאה מרעש, מקרבה לרחוב או כל רעש אחר בתחום בית המלון. נוסע שהזמין חדר ליחיד – חדרי היחיד לעתים קטנים יותר מהחדרים הזוגיים. רשימת בתי המלון שמקבל המטייל אינה סופית והמארגנים שומרים על זכותם לשנותם במקרה הצורך גם ללא כל הודעות מראש.
החברה אינה אחראית להפרעות כתוצאה מרעש, מקרבה לרחוב או כל רעש אחר בתחום בית המלון או בסביבתו. בקשות מיוחדות כגון קומה גבוה, חדרים פונים לים או אגם חייבים בתשלום נוסף. במקרים כאלה על הנוסע לציין זאת בעת ההזמנה. החלפת חדרים בעת השהות במלון תלויה באופן בלעדי בשיקול הדעת של המלון וזמינות החדרים.
             
תחבורה: 
הסיורים מתבצעים על ידי אוטובוסים או אמצעי תחבורה אחר (כגון ואן ,מיני ואן, או רכב פרטי)  שמיועדים לתיירים, בהתאם לתוכניות. האוטובוס או אמצעי תחבורה אחר אינו צמוד ואינו עומד לרשות המטיילים . בכל מדינה חוקים משלה לגבי מספר השעות המותרות בנהיגה וברב המקרים לא יותר מ-8 שעות ביום. אין אנו מתחייבים לספק למטיילים תחבורה בזמנים שאינם חלק אינטגרלי של הטיול  לרבות יציאה לבילויים בערבים שלא על פי תוכנית הטיול. תחבורה שתסופק לבקשת המטיילים מחוץ למסגרת התוכנית תהיה על חשבונם ותשולם ישירות ע"י המשתתפים ובמקום.  המארגנים אינם מתחייבים למזגנים בתחבורה , אלא אם צוין כך במפורש ומראש .

טיול מאורגן קבוצתי מקומי
אלו טיולים מאורגנים מקומיים בליווי מדריך מקומי דובר אנגלית ושפה נוספת בהתאם למוצאם של התיירים האחרים המשתתפים .
הטיולים מבוססים על מסלול קבוע ושעות קבועות ולא ניתנים לשינוי. משתתפים בהם תיירים נוספים מכל העולם  וברוב המקרים מבוססים על מינימום של 2 משתתפים. 
טיול של חצי יום הוא עד 4 שעות ושל יום שלם בין 6 עד 8 שעות. 

העברה מאורגנת
העברה משותפת על בסיס קבוצתי הכוללות תיירים אחרים.

העברה פרטית
העברה ברכב צמוד, עם נהג/מדריך מקומי דובר אנגלית.

טיול פרטי:
הינו טיול ברכב צמוד (או אוטובוס /מיני וואן) עם נהג ומדריך דובר אנגלית (על פי בקשה – תיתכן שפה אחרת). המסלול הינו קבוע מראש ועל פי התוכנית, אך ישנה גמישות מסוימת יותר מאשר בטיולים מאורגנים קבוצתיים. טיולים פרטיים אינם תלויים בימי הפעלה או במספר המשתתפים והמסלול תלוי בזמינות האתרים. המדריך הינו לרשות הנוסע. טיול של חצי יום הוא עד 4 שעות ושל יום שלם בין 6 עד 8 שעות.

הערה כללית:
תשומת לב מיוחדת לאלו הרגישים לגובה. חלק מהטיולים הם באתרים בגובה מעל 2500 מטר וחלק מהאנשים מגיבים בצורות שונות לתופעה זו. אנא תתייעצו עם רופא המשפחה לפני יציאתכם את הארץ .

חבילות טיול מיוחדות – כגון חבילות בג'ונגל, חבילות הכל כלול, וחבילות שייט
אילו חבילות טיול סגורות מיוחדות המופעלות על ידי נותן השרות וכוללות לינה, העברות/הסעות מאורגנות משותפות ,ארוחות (בדרך כלל פנסיון מלא) וסיורים מקומיים משותפים המבוצעים על ידי צוות מדריכים של נותן השרות . חבילות אלו לרוב מבוצעות בבתי מלון או לודג'ים הממוקמים בשמורות טבע ולכן כפופים לחוקי שמירת הטבע של המדינות. בשמורות הג'ונגל, במקומות מסוימים, אין אספקת חשמל בשעות מסוימות של היממה, ובחלקם ללא מזגנים (אלא רק מאווררי תקרה).

מטען:
התוכניות שלנו מתומחרות על מזוודה אחת של 23 ק"ג ותיק יד אחד לנוסע – במידה ויש צורך במטען נוסף (בתוספת תשלום) על הנוסע להודיע לנו מראש.
במדינות/ מקומות מסוימים יתכן שחלק מהמטען יאוחסן על גג הרכב עם כיסוי עמיד למים מומלץ לקחת תיק שאינו קשיח ללינה של לילה אחד .

מיסים והיטלים:
מסי נמל ,תוספת דלק והיטל ביטחון אשר נגבים עם כרטיס הטיסה בארץ, מתעדכנים ליום הנפקת הכרטיס ולפי שיקול בלעדי של חברת התעופה.. ישנם היטלים ומיסים מקומיים שאינם ידועים בזמן ההזמנה. אין החברה אחראית על תוספת מיסים ו/או אגרות שאינם מופעים בהצעה המקורית והם יחולו וישולמו ישירות במקום ע"י הנוסע . בכל מקרה המחיר הסופי יקבע על ידי מנפיק הכרטיס.
בבתי מלון במדינות מסוימות, חלים מיסי תיירות נוספים הנגבים ישירות על ידי בתי המלון בסוף השהיה במלון.

טיסות:
בין אם הטיסות נעשו דרך פולאריס ובין אם נעשו ישירות על ידי הנוסע או סוכן הנסיעות, האחריות לעיכובים, שינויים וביטולים אובדן/עיכוב כבודה הינם עפ"י כל דין, על חברת התעופה ו/או המארגן בהתאם לנסיבות.
במידה ויש שינוי בלוח הזמנים של חברות התעופה לפני יציאת הטיול או במהלכו, יותאם התוכנית בהתאם ללוח הזמנים החדש. אם השינוי יגרום להוספה או להפחתה של לילות בתחילת הטיול או בסופו, יעודכן המחיר בהתאם.

ביטוחים:
מומלץ לנוסע לרכוש פוליסת ביטוח בכל חברת ביטוח שימצא לנכון, ולבטח את עצמו ואת מטענו בגין כל הנזקים הישירים העקיפים שעלולים להיגרם לו במהלך הטיול עקב תאונה, שוד, גניבה ועבידה של המטען ו/או המסמכים, דרכונים, ביטול הטיול וכה דומה.
האחריות הבלעדית לתוצאות אי עשיית הביטוח חלה על יד הנוסע בלבד. במיוחד מומלץ לבטח כנגד הקורונה COVID-19 וביטול נסיעה.

דרכון ואשרות כניסה:
באחריות הנוסעים (כולל קטינים) להצטייד בדרכון בר תוקף לפחות 6 חודשים מיום החזרה לארץ ולוודא שיש בו לפחות שני עמודים ריקים.
הוצאת דרכון ו/או הארכתו הן באחריות הנוסע בלבד
חובה על הנוסע לדאוג לאשרות כניסה (ויזה) ליעד שבו הוא מטייל כולל עצירות ביניים במסלול התעופה ועליו לטפל בהוצאת האשרה זמן רב מראש. על בעלי דרכון זר יש לבדוק האם יש צורך באשרות מתאימות.
הוצאת אשרות היא באחריות סוכן הנסיעות

בריאות וחיסונים:
בנושא חיסונים יש לפנות למשרד הבריאות בירושלים מחלקת חיסונים.
טיולים מסוימים מבוצעים באתרים בגובה מעל 2500 מטר ולעתים מעל 4000 מטר, למשל בפרו ובהרי האנדים. חלק מהאנשים רגישים לגבהים אלו וההמצאות בהם עלולה לסגן את חייהם מטיילים בכל גיל שמתעורר בליבם ספק לגבי תגובתם הפיזיולוגית לגובה מתבקשים להתייעץ עם רופא לפני יציאתם לטיול.

עישון: 
בזמן הנסיעה ובמסגרת הטיול, לא יותר עישון. ייערכו הפסקות לפרקי זמן מתאימים למעשנים.
העישון אסור בחדרים בבתי המלון. עישון בחדר בבית המלון עלול לגרור קנסות בהתאם לחוקי בית המלון

תנאי הרשמה והשתתפות
הרשמתו של הנוסע לטיול או תשלום המקדמה (ראה להלן “תנאי התשלום”) או עצם השתתפותו של הנוסע בטיול או בחלק ממנו מבטאים את הסכמתו המלאה והמפורשת של הנוסע לכל התנאים המפורטים בהמשך עמוד זה ובמסלולי הטיולים באתר, כפוף לעדכונים שיימסרו עד למועד היציאה.

הסכם ההתקשרות
התנאים המופיעים באתר האינטרנט של החברה והעדכונים שיימסרו בכתב עד למועד היציאה לטיול, מהווים את הסכם ההתקשרות שבין החברה לנוסע. 


תנאי תשלום וביטול:
תנאי ביטול ותשלום מפורטים, יוגשו עם הצעת המחיר ואישור ההזמנה ותקפים לגבי אותה הצעה/הזמנה.
דמי הרשמה וטיפול בסך $150 לאדם ישולמו על ידי הנוסע/סוכן הנסיעות בעת בקשת הזמנת הטיול ולא יוחזר במידה והנוסע יבטל את הטיול.   
תשלום עבור כל הטיול חייב להיות משולם עד 30 יום (ימי עבודה) לפני היציאה.
במקרה של ביטול על ידי הנוסע, אין החזר על ידי פולאריס וסוכניה. יש לדאוג לביטוח נסיעות מתאים הכולל ביטול הטיול או חלקו.

תשלומי מקדמה מיוחדים:
בחלק מהטיולים נדרשים מקדמות אשר נועדו להבטיח את שירותי הקרקע המוגדרים, על פי התנאים המתפרסמים כחלק מהתוכנית הטיול.
מדובר על תקופת הקרנבל, כנסים, תערוכות, מופעים מיוחדים, חבילות הכול כולל, חבילות שייט וכדומה. הודעה מוקדמת תינתן בעת ההרשמה ועל הנוסע/סוכן הנסיעות לשלם את המקדמות על פי לוחות הזמנים המתפרסמים בתוכנית הטיול.
במקרה שאי תשלום, החברה תהיה פטורה מלשריין ו/או לספק את השירותים.

חילוקי דעות:
סמכות השיפוט המקומית תהייה לבתי המשפט של העיר ת"א בלבד.
החברה רשאית על פי בחירתה, לדרוש מהמטייל שחילוקי הדעות בינו ובין החברה יתבררו בפני בורר או בוררים שיתמנו לכך על ידי התאחדות סוכני הנסיעות ותיירות בישראל ולרבות הועדה לתלונות הציבור שבמסגרתה.
 

Viva Cuba
bottom of page