top of page
Latin America

טיול לצ'ילה כולל אזור
האגמים ופטגוניה

10 לילות 11 יום


יום 1: תל אביב – סנטיאגו דה צ'ילה
נחיתה בסנטיאגו דה צילה, מפגש עם הנציג המקומי והעברה (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) למלון.
סנטיאגו דה צ'ילה, בירת צ'ילה, היא העיר הגדולה ביותר של צ'ילה, יושבת בעמק מוקף בהרי האנדים המושלגים ורכס החופים של צ'ילה.
עיר מודרני ויפה וגם ביתו של הסופר הידוע פבלו נרודה.
לינה סנטיאגו  

יום 2:  סנטיאגו דה צ'ילה
ארוחת בוקר במלון
בבוקר יציאה לחצי יום טיול בעיר עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן), נבקר באתרים החשובים ביותר: המרכז העתיק - פלאסה דה ארמאס, מדרחוב הקניות פסאו אאומאדה המלא בנגני רחוב וברוכלים, פאלאסיו דה לה מונדה והשוק המרכזי והשכונה הבוהמית של בייאוויסטה. בתום הסיור חזרה למלון. 
לינה בסנטיאגו

יום 3: סנטיאגו דה צ'ילה – איסלה נגרה – סנטיאגו דה צ'ילה
ארוחת בוקר במלון
בבוקר יציאה ליום טיול עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לעיירה איסלה נגרה הנמצאת כשעה וחצי נסיעה מסנטיאגו. שם נבקר בבית והמוזיאון של המשורר הצ'יליאני וחתן פרס נובל לספרות, פבלו נרודה, שנבנה על אבן, ליד הים. נעצור בדרך בכפר פומיר, הידוע במסורת ייצור החרס שלו. במוזאון נראה את האוספים החשובים ביותר
שנשמרו בבית ורובם קשורים לים: דמויות מעץ בחרטום הספינה, העתקים של סירות מפרש, ספינות בבקבוקים, קונכיות ים, שיני לוויתן זרע, אוספים אחרים מוצגים גם למבקרים, כמו אלה של בקבוקים בעלי צורה מוזרה, מסכות, נעליים עתיקות ומקטרות – הביקור מותאם לבעלי כיסאות גלגלים. בתום הטיול חזרה לסנטיאגו.
לינה בסנטיאגו.

יום 4: סנטיאגו דה צ'ילה – פוארטו מונט – פוארטו וארס

ארוחת בוקר במלון
בבוקר העברה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לשדה התעופה לטיסה לפוארטו מונט. הגעה ומפגש עם המדריך והעברה (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לפוארטו וארס, עיירה יפיפייה וציורית הנמצאת כ7 ק"מ מפוארטו מונט.
לינה בפוארטו וארס


יום 5: פוארטו וארס
ארוחת בוקר במלון
בבוקר יציאה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לחצי יום טיול של פוארטו מונט ופוארטו וראס. נבקר בפלאזה דה ארמאס של פוארטו מונט, בקתדרלה ובאנדרטת המתנחלים הגרמנים בתצפית נוף פנורמי מרהיב של העיר, בשוק הדגים של אנגלמו. הטיול ממשיך אל פוארטו וארס, עיירה ציורית על שפת האגם הממוקמת על החוף המערבי של אגם Llanquihue, המאופיינת ביופי של נופיה ובמסורת הגרמנית של מייסדיו. המסלול לאורך החוף הגובל בחלק מאגם מציע תצפית מרשימה על הרי הגעש אוסורנו וקאלבוקו. נבקר בפלאזה דה ארמאס, ברובע העתיק ובכנסיית הלב הקדוש של ישו, שהיא העתק מדויק של כנסיית היער השחור בגרמניה. בתום הטיול חזרה למלון.
אחר הצהרים, יציאה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לסיור העיר פרוטייאר. בסיור זה נבקר בשרידי הקולוניזציה הגרמנית ובהשפעתה באזור זה. קודם נעבור דרך אל העיירה הקטנה Llanquihue, מרכז אגרו-תעשייתי הממוקם על גדות האגם בעל אותו השם, שם ייהנה מביקור פנורמי קצר. עיירה זו קיבלה את שמה מהאגם הסמוך.  נעבור דרך האנדרטה המתיישבים הגרמנים שנבנתה ב-1936 על ידי המושבה הגרמנית התושבת לזכר המאמץ שעשו המהגרים הראשונים שהגיעו לאזור. משם תוכלו לראות נופים פנורמיים יפים של אגם ושל הרי האנדים עם הרי הגעש המרשימים והפעילים שלו. בפרוטייאר, נבקר בחוף הים ובמוזיאון הקולוניאלי הגרמני. בתום הטיול חזרה למלון בפוארטו וראס
לינה בפוארטו וראס


יום 6: פוארטו וארס – פארק לאומי ויסנטה רוסלס – פוארטו וארס
ארוחת בוקר במלון
בבוקר יציאה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) ליום טיול בפארק הלאומי ויסנטה פרז רוזלס אשר נוצר בשנת 1926, מה שהופך אותו לפארק הלאומי העתיק ביותר בצ'ילה. הוא משתרע על שטח של יותר מ-620,000 דונם באזור האגמים של צ'ילה. כמה מהאטרקציות המרכזיות של הפארק כוללות את הר הגעש אוסורנו, הר הגעש פונטיאגודו והר הגעש טרונדור, המסמן את הגבול עם ארגנטינה. מהאזורים הגבוהים ביותר של הפארק ניתן לראות את שבילי זרימת
הלבה אל נהרות, אגמים ומפלים. המפלים המפורסמים ביותר הם מפלי פטרוהואה הזורמים דרך קניון סלע געשי שנוצר על ידי זרמי לבה. בפארק נוכל להנות משביל נגיש לחלוטין המוביל ללגונה בגודל 560 מ"ר של צבע ירוק עז המיוצר על ידי אצות שחיות בהשעיה. בנוסף דרך שביל נגיש נוכל לבקר במפלי פטרוהואה. בתום הטיול חזרה
לפוארטו וראס.
לינה בפוארטו וארס


יום 7: פוארטו ואראס - פוארטו מונט – פונטה ארנס – פוארטו נטאלס
ארוחת בוקר במלון 
בבוקר העברה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לשדה התעופה לטיסה לפונטה ארנס.
העיר פונטה ארנס מוקמת בפטגוניה באזור הדרומי ביותר של צ'ילה על מיצר מגלן, המחבר בין האוקיינוס ​​האטלנטי והאוקיינוס ​​השקט. הגעה ומפגש עם המדריך ויציאה (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לחצי יום טיול בעיר. נתחיל את הסיור בתצפית של סרו דה לה קרוז, עם נופים צבעוניים של העיר, נמשיך לפלאזה מוניוז גאמרו, לבה של פונטה
ארנס מאז סוף המאה ה-19.
נבקר באנדרטה לכבוד פרדינדו דה מגאלנס, מגלה ארצות הפורטוגזי המפורסם שהיה ראש המשלחת הראשונה להקיף את העולם. משם נבקר במוזאון סלסיאנו מג'ורינו בורגטלו, המציג את המורשת התרבותית הקשורה לשבטי הילידים שחיו באזור הזה ולהיסטוריה של הטריטוריה של מגאלנס ואנטארקטיקה הצ'יליאנית. בתום הטיול העברה (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לפוארטו נטאלס (כ 3 שעות  נסיעה).
לינה בפוארטו נטאלס


יום 8: פוארטו נטאלס – הפלגה לקרחונים סראנו ובלמסדה – פוארטו נטאלס
ארוחת בוקר במלון
היום מוקדש לטיול בפארק הלאומי ברנרדו או'היגינס בהפלגה דרך הפיורד Ultima esperanza , לביקור בקרחונים בלמסדה וסראנו. בבוקר העברה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) למזח (מותאם גם לבעלי כיסאות גלגלים) ויציאה להפלגה לקרחונים סראנו ובלמסדה שהם חלק מהפארק הלאומי ברנרדו או'היגינס אשר ניתן לבקר רק באמצעות ספינות או סירות גומי. לפארק שטח של 4,300,00 הקטרים ​​(16,600 מייל רבוע), מה שהופך אותו לגדול ביותר בצ'ילה ולאחד מארבעת הפארקים הגדולים בעולם. הוא כולל את שדה הקרח הפטגוני הדרומי, מסת הקרח הגדולה ביותר ביבשת אמריקה. מהספינה נוכל לראות את הצמחייה המקומית, כמה חוות קטנות, שדות קרח ומפלים, מושבה של קורמורנים ואריות ים. לאחר כ 3 שעות, הגעה לקרחון Balmaceda, שנמצא בצד המזרחי של ההר הנושא את אותו השם. הספינה תעגון בקצה הפיורד לאפשר לנוסעים אחרים לצאת להליכה של חצי שעה. במקום ישנה טיילת מעץ עם שביל (נגיש לכיסאות גלגלים) קצר במרחק של 5 דקות מהספינה המאפשר תצפית נוף פנורמי מכל האזור. בחזרה לספינה נפליג לאסטנסיה (חווה)
פראלס לארוחת צהרים טיפוסית. בתום הטיול חזרה לפוארטו נטאלס.

יום 9:  פוארטו נטאלס – פארק הלאומי טורס דל פיינה – פוארטו נטאלס
ארוחת בוקר במלון
בבוקר יציאה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) ליום טיול בפארק הלאומי טורס דל פיינה- הרי האנדים המרשימים, מוקפים בקרחונים, מפלים, אגמים ולגונות אשר יחד עם בעלי חיים מגוונים כמו הגואנקו (דמוי לאמה), הנייאנדוס, שועלים, קונדורים, פלמינגו עוד חיות בר הופך את הפארק הזה לאחד מהיפים ומפורסים ברחבי העולם.
בדרך נבקר במערת מילודון (שביל מותאם לכיסאות גלגלים) אשר נמצאו שרידים של בעל חיים פרה-היסטורי אוכל עשב שחי במערה זו לפני 12000 שנה. נמשיך בנסיעה לכיוון הפארק ונעצור בתצפית של לגונה סרמיאנטו, עם נוף של רכס הרי פיין, משם נצא לעבר התפצית בלגונה אמרגה אשר משמש כבית גידול מועדף לפלמינגו שמוצאים לעתים קרובות תנאים אידיאליים להאכלה באתר זה. התחנה הבאה תהיה בנקודת התצפית של אגם Nordenskjöld, מבט חזיתי לכיוון רכס ההרים ואגם המים המתוקים. נמשיך בנסיעה לנקודת התצפית המרשימה של המפל הגדול "Salto Grande" – נטייל בשביל מותאם לכיסאות גלגלים. משם נמשיך לכיוון לתצפית הבא באגם פאואה Pehoe Lake עם אחד הנופים המרהיבים ביותר של הפארק, עם מי הטורקיז של האגם. בתום הטיול חזרה למלון בפוארטו נטאלס
לינה בפוארטו נטאלס


יום 10:  פוארטו נטאלס – פונטה ארנס – סנטיאגו דה צ'ילה
ארוחת בוקר במלון
בבוקר העברה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לשדה התעופה של פונטה ארנס (כ 3 שעות נסיעה) וטיסה לסנטיאגו דה צ'ילה. הגעה ומפגש עם הנציג המקומי והעברה (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) למלון.
לינה בסנטיאגו


יום 11: סנטיאגו דה צ'ילה – עזיבה
ארוחת בוקר במלון
העברה עם מדריך (ברכב פרטי מותאם/מיני ואן) לשדה התעופה לטיסה לישראל.

מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
מקסיקו, חבל הציאפס וקנקון 11 ימים 10 לילות.
bottom of page